diplomsko delo
    	
    Povzetek
 
Namen diplomskega dela je spoznati, kako stres pri delu vzgojiteljev vpliva na profesionalni razvoj in kako to posledično vpliva na vzgojitelje. Glavni cilj je, da vzgojitelji spregovorijo o stresnih situacijah. V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljeni profesionalni razvoj in vplivi nanj. Predstavljen je tudi stres, katere so vrste stresa pri delu in kako oziroma s katerimi metodami ga obvladujemo. V empiričnem delu diplomskega dela so primerjani odgovori vzgojiteljev. V odgovorih so iskane podobnosti in razlike. Izpostavljeni so tudi odgovori, ki izstopajo ali so nepričakovani. Pri pisanju diplomskega dela sta uporabljeni deskriptivna in kavzalno neeksperimentalna raziskovalna metoda. Pri študiji primera je uporabljen neslučajnostni raziskovalni vzorec vzgojiteljev in vzgojiteljic javnih vrtcev.
    Ključne besede
 
diplomska dela;stres;profesionalni razvoj;razmere pri delu;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2025 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo | 
            
        
            | Organizacija: | UM PEF - Pedagoška fakulteta | 
        
            | Založnik: | [Z. Bedrač] | 
   
        
            | UDK: | 373.2.011.3-051:159.944.4(043.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 236631811   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 0 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 1 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
            | Sekundarni naslov: | Opinions of preschool teachers about the experience of stress in the professional development process | 
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: | The bachelor's thesis aims to learn how work-related stress affects the professional development process of preschool teachers and how it consequently affects them. Our main goal is to let teachers speak about their stressful situations. The theoretical part of the thesis presents professional development and what influences it. It also discusses stress, the types of stress, and the methods of stress management used. In the empirical part of the thesis, we compare preschool teachers' responses, looking for similarities and differences. We highlight the responses that stand out or are unexpected. In the thesis, we use descriptive and causal non-experimental methods. We also use a non-random sample of preschool teachers employed in public kindergartens. | 
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | theses;stress;professional development;working conditions;Vzgojitelji predšolskih otrok;Poklicni razvoj;Delovni stres;Univerzitetna in visokošolska dela; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Diplomsko delo/naloga | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: | Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 81 str.)) | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 26179660 |