magistrsko delo
Tamara Princ Zavodnik (Avtor), Barbara Čater (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Vesna Žabkar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;vsebinsko trženje;strategija trženja;blagovne znamke;vrednost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Princ Zavodnik]
UDK: 339.138
COBISS: 231673091 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 93
Št. prenosov: 35
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Content marketing strategy for a chosen company in business market
Sekundarne ključne besede: marketing;content marketing;marketing strategy;brands;value;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 76, 86 str.)
ID: 26240528