magistrsko delo
Tamara Simonič (Avtor), Kosta Dolenc (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava projektno učno delo, izvedeno z učenci drugega razreda Osnovne šole Kamnica v okviru razširjenega programa. V projekt je bilo vključenih 14 učencev, dejavnosti pa so potekale štiri tedne, dvakrat tedensko, v mesecu maju. Skupaj je bilo izvedenih sedem srečanj. Glavni namen magistrskega dela je konstruiranje Lego kotička z lego gradniki, ki spodbujajo celostni razvoj učencev tako na področju finih motoričnih spretnosti kot tudi na kognitivni, socialni in ustvarjalni ravni. Projekt je nastajal ob aktivnem sodelovanju učencev tekom celotnega procesa. Evalvacija projektnega učnega dela Moje Lego mesto - Kamnica je pokazala visoko stopnjo zadovoljstva učencev, ki so delo z lego gradniki doživeli kot ustvarjalno, poučno in motivacijsko izkušnjo. Pozitivno so ocenili možnost samostojnega načrtovanja in skupinskega dela, kot izboljšavo pa so navedli potrebo po več lego gradnikih in več časa za izvedbo. Učenci so pokazali visoko mero vključenosti, projekt je prispeval k povezovanju teorije s prakso na igriv in ustvarjalen način.

Ključne besede

magistrska dela;konstruiranje;lego gradniki;drugi razred;osnovna šola;razširjen program;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Simonič]
UDK: 37.091.3:62(043.2)
COBISS: 245234435 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 15
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Constructing with Lego Bricks in the 2nd Grade of Primary School within the Expanded Programme
Sekundarni povzetek: This master's thesis focuses on the project-based learning activity conducted with second-grade pupils at Kamnica Primary School as part of the extended school programme. Fourteen pupils took part in the project, with sessions taking place twice a week over the course of four weeks in May. In total, seven sessions were conducted. The primary objective of the master's thesis was to design a Lego Corner equipped with building blocks that promote the holistic development of pupils. This includes enhancing their fine motor skills, as well as their cognitive, social, and creative abilities. The project was developed with the active involvement of the pupils throughout the entire process. The evaluation of the project-based learning activity titled My Lego Town - Kamnica indicated a high level of satisfaction among the pupils, who regarded working with Lego building blocks as a creative, educational, and motivating experience. The pupils appreciated the opportunity for independent planning and teamwork; however, they indicated that additional time and a greater number of building blocks would enhance the experience. The pupils demonstrated significant engagement and the project has helped bridge theory and practice in a playful and creative manner.
Sekundarne ključne besede: master theses;constructing;LEGO bricks;2nd grade;primary school;expanded programme;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Konstruiranje;LEGO (igrače);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 73 str.))
ID: 26619672