Povzetek

The aim of this paper was to examine students’ attitudes towards teaching styles before and during the COVID-19 pandemic. Mean values were calculated using descriptive statistics, and the T-test for independent samples was used to determine the existence of statistically significant differences between groups. After testing the difference in student assessment of the teachers’ style in two different school years, no statistically significant difference was found, potentially owing to student adaptation to the situation. A positive- sign correlation coefficient between the democratic and laissez-faire styles was recorded at a significance level of p<0.05.

Ključne besede

teaching quality;tteaching skills;professional student-teacher relationship;social distance;stress;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Založnik: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
UDK: 373.5.014.6:37.018.43
COBISS: 178370051 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Odnos srednješolcev do stilov učiteljev pred in med pandemijo Covid-19
Sekundarni povzetek: Namen tega prispevka je bil preučiti stališča učencev do stilov njihovih učiteljev pred in med pandemijo Covid-19. Srednje vrednosti smo izračunali z uporabo deskriptivne statistike, za ugotavljanje obstoja statistično značilnih razlik med skupinami pa smo uporabili t-test za neodvisne vzorce. S testiranjem razlike v oceni učencev o učiteljevem slogu v dveh različnih šolskih letih ni bilo ugotovljene statistično pomembne razlike zaradi morebitne prilagoditve učenca situaciji. Korelacijski koeficient pozitivnega predznaka med demokratičnim in stilom 'laissez-faire' je bil zabeležen na stopnji pomembnosti p < 0,05.
Sekundarne ključne besede: kakovost poučevanja;spretnosti poučevanja;profesionalni odnos dijak–učitelj;socialna distanca;stres;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 205-220
Letnik: ǂLetn. ǂ16
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: jun. 2023
DOI: 10.18690/rei.16.2.2504
ID: 26900956