| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2023 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Založnik: | Univerzitetna založba Univerze v Mariboru |
| UDK: | 373.5.014.6:37.018.43 |
| COBISS: |
178370051
|
| ISSN: | 1855-4431 |
| Št. ogledov: | 0 |
| Št. prenosov: | 0 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Odnos srednješolcev do stilov učiteljev pred in med pandemijo Covid-19 |
| Sekundarni povzetek: | Namen tega prispevka je bil preučiti stališča učencev do stilov njihovih učiteljev pred in med pandemijo Covid-19. Srednje vrednosti smo izračunali z uporabo deskriptivne statistike, za ugotavljanje obstoja statistično značilnih razlik med skupinami pa smo uporabili t-test za neodvisne vzorce. S testiranjem razlike v oceni učencev o učiteljevem slogu v dveh različnih šolskih letih ni bilo ugotovljene statistično pomembne razlike zaradi morebitne prilagoditve učenca situaciji. Korelacijski koeficient pozitivnega predznaka med demokratičnim in stilom 'laissez-faire' je bil zabeležen na stopnji pomembnosti p < 0,05. |
| Sekundarne ključne besede: | kakovost poučevanja;spretnosti poučevanja;profesionalni odnos dijak–učitelj;socialna distanca;stres; |
| Vrsta dela (COBISS): | Znanstveno delo |
| Strani: | str. 205-220 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ16 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ2 |
| Čas izdaje: | jun. 2023 |
| DOI: | 10.18690/rei.16.2.2504 |
| ID: | 26900956 |