magistrsko delo

Povzetek

Magistrski delo se osredotoča na vlogo klavirja pri pouku glasbe v osnovni šoli. Sestavljena je iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del je razdeljen na pet poglavij, kjer preučujemo: klavir in njegovo zgodovino, vlogo učitelja glasbe v osnovni šoli, sam predmet glasbene umetnosti v osnovni šoli, glasbeno improvizacijo in izzive učiteljev pri uporabi klavirja. Praktični del je razdeljen na štiri poglavja. V prvem smo analizirali učni načrt za glasbeno umetnost, v drugem pa uporabo klavirja v tujih kurikulih. V tretjem, praktičnem poglavju smo izvedli pet intervjujev z učiteljicami, zadnje poglavje vsebuje analizo skladb iz interaktivnega gradiva IzziRokus.

Ključne besede

magistrska dela;klavir;glasbena vzgoja;glasbeno izobraževanje;osnovna šola;učitelji glasbe;glasbena improvizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Dumančić Grm]
UDK: 37.091.3:78(043.2)
COBISS: 250787587 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of the piano in teaching music in primary school: teacher's perspective
Sekundarni povzetek: The master's thesis focuses on the role of the piano in music education in elementary schools. It consists of theoretical and practical parts. I have divided the theoretical part into five chapters, where I have studied: the piano and its history, the role of the music teacher in elementary school, the subject of music in elementary school, musical improvisation, and the challenges teachers face when using the piano. The practical part is divided into four chapters. In the first part, I analyzed the curriculum for music education, and in the second part, I analyzed the use of the piano in foreign curriculi. In the third practical chapter, I conducted five interviews with teachers, while the last chapter included an analysis of songs from the interactive material IzziRokus.
Sekundarne ključne besede: master theses;piano;music education;music teaching;primary school;music teachers;musical improvisation;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Klavir;Improvizacija (glasba);Učitelji glasbe;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 70 str.))
ID: 27178148