diplomsko delo
Jana Skok (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Strategija trženja Krasopreme na slovenskem trgu

Ključne besede

Slovenija;pohištvena industrija;industrijsko podjetje;Krasoprema;poslovanje podjetja;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;proizvodi;cena;okolje;konkurenca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Skok]
UDK: 339.138
COBISS: 13983974 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 724
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;furniture industry;industrial enterprises;Krasoprema;company performance;marketing;marketing strategy;business communication;products;price;environment;competition;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str., 2 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34399