diplomsko delo
Tanja Nadišič (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Načrtovanje trženja v majhnem podjetju

Ključne besede

majhna podjetja;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;proizvodi;cena;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Nadišič]
UDK: 339.138
COBISS: 17472998 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 742
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: small enterprises;marketing;marketing strategy;business communication;products;price;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 42 str., 5 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 47212
Priporočena dela:
, primer podjetja Napret Vekoslav s.p.
, (primer Vipavske vinske ceste)
, primer Festival kolesarstva