primer podjetja Napret Vekoslav s.p.
Barbara Napret (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Načrtovanje trženja v majhnih podjetjih

Ključne besede

Slovenija;storitve;majhna podjetja;strategija trženja;modeli;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Napret]
UDK: 339.138
COBISS: 19112934 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 849
Št. prenosov: 153
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;services;small enterprises;marketing strategy;models;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 45 str., 2 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 50726
Priporočena dela:
, primer podjetja Napret Vekoslav s.p.
, diplomsko delo
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper