diplomsko delo
Katja Zorc (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mesto

Ključne besede

blagovne znamke;vrednotenje;proizvodi;kozmetika;prodajalna;potrošnik;nakup;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Zorc]
UDK: 339.138
COBISS: 14107622 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 769
Št. prenosov: 374
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: trademarks;valuation;products;cosmetics;shops;consumer;purchasing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 47 str., [6] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34546
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine