magistrsko delo
Lidia Pavlin (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium

Ključne besede

trgovina;trgovinsko podjetje;Emporium;identiteta podjetja;image;blagovne znamke;trženje;poslovno komuniciranje;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Pavlin]
UDK: 339.13
COBISS: 14249702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 894
Št. prenosov: 279
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: trade;commercial enterprise;corporate identity;image;trademarks;marketing;business communication;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 96 str., 18 str. pril., [6] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34646
Priporočena dela:
, pojav ikoničnih blagovnih znamk
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo