pojav ikoničnih blagovnih znamk
Nina Oblak (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Kulturno znamčenje

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;identiteta podjetja;image;kultura;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Oblak]
UDK: 339.138
COBISS: 21127654 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1196
Št. prenosov: 190
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;corporate identity;image;culture;cases;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: I, 24, 4 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 59319
Priporočena dela:
, pojav ikoničnih blagovnih znamk
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.