diplomsko delo
Mojca Trkman (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Posebnosti storitvene znamke

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;storitvene znamke;podjetje;identiteta podjetja;image;kvaliteta;potrošnik;vrednost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Trkman]
UDK: 339.138
COBISS: 15234534 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 970
Št. prenosov: 259
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;service mark;enterprises;corporate identity;image;quality;consumer;value;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 43 str., 3 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 35566
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, pojav ikoničnih blagovnih znamk
, diplomsko delo
, diplomska naloga