diplomsko delo
Blaž Kondža (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda

Ključne besede

avtomobilska industrija;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;proizvodi;življenjski ciklus;trg;segmentacija;blagovne znamke;Mercedes Benz;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Kondža]
UDK: 339.138
COBISS: 14802150 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 870
Št. prenosov: 257
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: car industry;marketing;marketing strategy;business communication;products;life cycle;market;segmentation;trademarks;Mercedes Benz;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 39 str., 16 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 35093
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.