analiza prakse v slovenskih oglaševalskih agencijah
Miha Bevc (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vloga oglaševanja v integralnem tržnem komuniciranju

Ključne besede

Oglaševanje;Tržno komuniciranje;Agencije;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Bevec]
UDK: 659.1(497.4)(043)
COBISS: 23306077 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 854
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Marketing communication;Agencies;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 68 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 38334
Priporočena dela:
, analiza prakse v slovenskih oglaševalskih agencijah
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo
, diplomsko delo