diplomsko delo
Tomaž Oblak (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Priložnosti in pasti oglaševanja na TV

Ključne besede

Oglaševanje;Tržno komuniciranje;Televizija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Oblak]
UDK: 659.1(043)
COBISS: 24362333 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 667
Št. prenosov: 110
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Marketing communication;Television;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Fakulteta za družbene vede, Univ. v Ljubljani
Strani: 70 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 39632
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, analiza prakse v slovenskih oglaševalskih agencijah
, primer slovenskih družboslovnih fakultet