primer blagovne znamke Poli
Sarah Bauman (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vloga oglaševanja pri upravljanju blagovne znamke

Ključne besede

Oglaševanje;Blagovne znamke;Tržno komuniciranje;Upravljanje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Bauman]
UDK: 659.1(043)
COBISS: 23962205 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 707
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Trademarks;Marketing communication;Management;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Fakulteta za družbene vede, Univ. v Ljubljani
Strani: 63 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 39091