diplomsko delo
Mateja Bizjak (Avtor), Tanja Kamin (Mentor)

Povzetek

Pozicioniranje tržnih znamk v slovenske filme

Ključne besede

Blagovne znamke;Oglaševanje;Film;Tržno komuniciranje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Bizjak]
UDK: 659.1(497.4)(043)
COBISS: 25539165 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 711
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Advertising;Film;Marketing communication;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 125 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 40974
Priporočena dela:
, učinkovit način prepričevanja
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, primer blagovne znamke Poli