specialistično delo
Jaka Kravanja (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Sponzorstvo kot strategija krepitve blagovne znamke podjetja

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;sponzorstvo;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostjo;trg;case study;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.10 - Specialistično delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Kravanja]
UDK: 339.13
COBISS: 16177382 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 769
Št. prenosov: 359
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;sponsorship;sales promotion;public relations;market;case study;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Specialistično delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 67 str., 3 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 42534