primer Nissan Micra
Vanja Kermc (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Trženjsko komuniciranje pri repozicioniranju izdelka

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;proizvodi;pozicioniranje proizvoda;strategija trženja;direktno trženje;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostjo;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Kermc]
UDK: 339.138
COBISS: 21230822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 697
Št. prenosov: 178
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;products;positioning;marketing strategy;direct selling;sales promotion;public relations;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 26, 12 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 60260