diplomsko delo
Martina Bandelj (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkih

Ključne besede

tobačna industrija;trženje;poslovno komuniciranje;ekonomska propaganda;direktno trženje;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostjo;povpraševanje;zakonodaja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Bandelj]
UDK: 339.138
COBISS: 14066150 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 882
Št. prenosov: 288
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: tobacco industry;marketing;business communication;advertising;direct selling;sales promotion;public relations;demand;legislation;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str., 19 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 34486