primer podjetja Mura
Nina Puhan (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Trženje in tržno komuniciranje pri osvajanju novih trgov

Ključne besede

Trg;Tržno komuniciranje;Blagovne znamke;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Puhan]
UDK: 339.138(497.4)(043)
COBISS: 26963549 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 470
Št. prenosov: 116
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Market;Marketing communication;Trademarks;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 82 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 43084
Priporočena dela:
, primer tržne znamke Tuš
, diplomsko delo univerzitetnega študija