diplomsko delo univerzitetnega študija
Polonca Planovšek (Avtor), Marko Ferjan (Mentor)

Povzetek

Merjenje ugleda in tržno komuniciranje blagovne znamke Siemens : diplomsko delo univerzitetnega študija

Ključne besede

ugled;tržno komuniciranje;blagovna znamka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [P. Planovšek]
UDK: 339.138
COBISS: 5457171 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2832
Št. prenosov: 375
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 112 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 984872
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomska naloga