diplomsko delo

Povzetek

Uravnotežen pogled na blagovno znamko Cedevita

Ključne besede

brezalkoholne pijače;blagovne znamke;Cedevita;image;kvaliteta;lojalnost;vrednotenje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Petrič]
UDK: 339.13
COBISS: 16807654 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 963
Št. prenosov: 252
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: non-alcoholic beverages;trademarks;Cedevita;image;quality;loyalty;valuation;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 43 str., 27 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 44699
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine