strateški imperativ organizacij pri nastopu na trgu delovne sile
Gašper Zakrajšek (Avtor), Miro Kline (Mentor), Bor Rozman (Komentor)

Povzetek

Zaposlovalčeva znamka

Ključne besede

Organizacije;Interni marketing;Zaposlovanje;Človeški viri;Trg dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [G. Zakrajšek]
UDK: 005:331.5(043.2)
COBISS: 28237661 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 922
Št. prenosov: 211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Organizations;Internal marketing;Employment;Human resources;Labor market;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 78 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;labour;employment;work;labour economics;organization of labour;delo;zaposlovanje;sindikati;labour market;employment;trg delovne sile;trg dela;zaposlovanje;zaposlenost;
ID: 45330
Priporočena dela:
, strateški imperativ organizacij pri nastopu na trgu delovne sile
, študija primera - Slovenska Karitas
, using backcasting technique for designing policies
, delo diplomskega seminarja