diplomsko delo
Jasna Kuštor (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Ustvarjanje nove korporativne blagovne znamke na primeru Skupine Panvita

Ključne besede

Slovenija;živilska industrija;proizvodi;blagovne znamke;Panvita;trženje;pozicioniranje proizvoda;strategija;poslovno komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Kuštor]
UDK: 339.13
COBISS: 17665254 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 678
Št. prenosov: 211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;food industry;products;trademarks;Panvita;marketing;positioning;strategy;business communication;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 39 str., 8 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 47883