diplomsko delo

Povzetek

Pomen in poznavanje sloganov in logotipov znamk držav

Ključne besede

Slovenija;država;blagovne znamke;image;identiteta podjetja;turizem;mednarodne primerjave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Š. Jakop]
UDK: 339.13
COBISS: 18791910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 660
Št. prenosov: 251
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;state;trademarks;image;corporate identity;tourism;international comparisons;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 40 str., 33 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 50283
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine
, pojav ikoničnih blagovnih znamk
, primer tržne znamke Tuš