magistrsko delo
Tanja Todić (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Management osebne blagovne znamke na spletu

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;Internet;blagovne znamke;socialne mreže;komuniciranje;upravljanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Todić]
UDK: 339.138
COBISS: 19565798 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 886
Št. prenosov: 171
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Personal branding online
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;information technology;Internet;trademarks;social network;communications;management and control;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 66 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 51601
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.