diplomsko delo
Marko Penko (Avtor), Jaka Lindič (Mentor)

Povzetek

Spletno trženje kot sestavni del večkanalnega trženja v podjetju

Ključne besede

podjetje;trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;Internet;modeli;razvoj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Penko]
UDK: 339.138
COBISS: 20761574 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 594
Št. prenosov: 162
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: enterprises;marketing;electronic marketing;information technology;Internet;models;development;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 47, 5 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 57895