diplomsko delo
Mitja Korelc (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Sprožilci nakupnih odločitev pri neposrednem trženju

Ključne besede

trženje;direktno trženje;prodaja;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Korelc]
UDK: 339.138
COBISS: 19818214 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 734
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;direct selling;sales;purchasing;decision making;consumer behaviour;consumer psychology;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: III, 30 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52070