diplomsko delo
Martina Mrkšić (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Vpliv zakonodaje na trženjsko komuniciranje žganih alkoholnih pijač v Sloveniji

Ključne besede

Slovenija;alkoholne pijače;trženje;poslovno komuniciranje;oglas;zakonodaja;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Mrkšić]
UDK: 339.138
COBISS: 19981542 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 840
Št. prenosov: 231
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;alcoholic drinks;marketing;business communication;advertisement;legislation;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 45 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52415
Priporočena dela:
, vloga internega marketinga v velikem podjetju
, diplomsko delo
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper