magistrsko delo
Matej Žinko (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Ustvarjanje vrednosti na medorganizacijskem trgu - konceptualni model

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;dobavitelji;ponudba;vrednost;nakup;lojalnost;modeli;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Žinko]
UDK: 339.138
COBISS: 20204006 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 589
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Creating value in business markets - a conceptual model
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;suppliers;supply;value;purchasing;loyalty;models;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: III, 88, 3 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 53267