magistrsko delo
Alja Skok (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Odzivanje potrošnikov na pospeševanje prodaje pri nakupovanju oblačil po spletu

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Skok]
UDK: 339.138
COBISS: 21521382 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 862
Št. prenosov: 257
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Consumer responses to sales promotions within the context of e-shopping for clothing
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 56, 10 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 62389