diplomsko delo
Natalija Pek (Avtor), Gordana Schmidt (Mentor), Vesna Geršak (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu predstavljam vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence. V teoretičnem delu najprej opišem pojem ustvarjalni gib. Sledi kratka predstavitev ustvarjalnega giba pri pouku, katere ustvarjalne gibalne dejavnosti lahko kot učitelji pri pouku uporabimo, pomen vključevanja ustvarjalnega giba v pouk in kako le-ta vpliva na učence. Iz tega dela preidem na pomen in vpliv ustvarjalnega giba na otroke s posebnimi potrebami. S tem se približam svoji temi omenjeni v naslovu, to so hipoaktivni učenci. V zadnjem delu teoretičnega dela pa predstavim še hipoaktivne učence in kako ustvarjalni gib vpliva na njih. V empiričnem delu prikažem, kako ustvarjalni gib vpliva na različne lastnosti hipoaktivnega učenca pri pouku. Odločila sem se za kvalitativno raziskavo, študijo primera, v katero je bil vključen en hipoaktiven učenec. Preko opazovanj pri pouku in beleženja sprememb ob vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, so ugotovljeni pozitivni učinki ustvarjalnega giba na hipoaktivnega učenca. Rezultati pokažejo pozitivne učinke na učenčevo razpoloženje in sodelovanje pri pouku.

Ključne besede

ustvarjalni gib;gibalne dejavnosti;hipoaktivni učenci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Pek]
UDK: 37.091.33:793(043.2)
COBISS: 8951113 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 958
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The effect of a Creative movement on hypoactive students
Sekundarni povzetek: The diploma assignment presents the influence of a creative movement on hypoactive students. In the theoretical part I describe the concept of a creative movement. Then it follows a brief presentation of a creative movement in the classroom, which creative physical activities can we use as teachers, the meaning of integrating a creative movement in the classroom and how it affects students. From this part I move on to the meaning of a creative movement and its effects on children with special needs. With this I get closer to my topic that is mentioned in the title – hypoactive students. In the last section of the theoretical part I describe the hypoactive students and how the creative movement affects them. In the empirical part I describe how a creative movement affects different qualities of a hypoactive student in the classroom. I decided to make a case study in which a hypoactive student was included. Through observations and recording changes at integrating a creative movement in the classroom, positive effects of a creative movement on a hypoactive student were noticed. The results show positive effects on the student behavior and cooperation in the classroom.
Sekundarne ključne besede: teaching method;motion;backward child;didaktična metoda;gibanje;otrok s posebnimi potrebami;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Razredni pouk
Strani: 56 str.
Vrsta dela (ePrints): thesis
Naslov (ePrints): The effect of a Creative movement on hypoactive students
Ključne besede (ePrints): ustvarjalni gib
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): creative movement
Povzetek (ePrints): V diplomskem delu predstavljam vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence. V teoretičnem delu najprej opišem pojem ustvarjalni gib. Sledi kratka predstavitev ustvarjalnega giba pri pouku, katere ustvarjalne gibalne dejavnosti lahko kot učitelji pri pouku uporabimo, pomen vključevanja ustvarjalnega giba v pouk in kako le-ta vpliva na učence. Iz tega dela preidem na pomen in vpliv ustvarjalnega giba na otroke s posebnimi potrebami. S tem se približam svoji temi omenjeni v naslovu, to so hipoaktivni učenci. V zadnjem delu teoretičnega dela pa predstavim še hipoaktivne učence in kako ustvarjalni gib vpliva na njih. V empiričnem delu prikažem, kako ustvarjalni gib vpliva na različne lastnosti hipoaktivnega učenca pri pouku. Odločila sem se za kvalitativno raziskavo, študijo primera, v katero je bil vključen en hipoaktiven učenec. Preko opazovanj pri pouku in beleženja sprememb ob vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, so ugotovljeni pozitivni učinki ustvarjalnega giba na hipoaktivnega učenca. Rezultati pokažejo pozitivne učinke na učenčevo razpoloženje in sodelovanje pri pouku.
Povzetek (ePrints, sekundarni jezik): The diploma assignment presents the influence of a creative movement on hypoactive students. In the theoretical part I describe the concept of a creative movement. Then it follows a brief presentation of a creative movement in the classroom, which creative physical activities can we use as teachers, the meaning of integrating a creative movement in the classroom and how it affects students. From this part I move on to the meaning of a creative movement and its effects on children with special needs. With this I get closer to my topic that is mentioned in the title – hypoactive students. In the last section of the theoretical part I describe the hypoactive students and how the creative movement affects them. In the empirical part I describe how a creative movement affects different qualities of a hypoactive student in the classroom. I decided to make a case study in which a hypoactive student was included. Through observations and recording changes at integrating a creative movement in the classroom, positive effects of a creative movement on a hypoactive student were noticed. The results show positive effects on the student behavior and cooperation in the classroom.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): creative movement
ID: 8308231
Priporočena dela:
, kontekstualizacija glasbenih pojmov ter uporaba nadomestnih oblik zapisa ali izvedbe