| Jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 2013 |
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici |
| UDK: | 159.955-053.2:81 |
| COBISS: |
2935803
|
| ISSN: | 0027-8424 |
| Št. ogledov: | 4698 |
| Št. prenosov: | 148 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
|---|---|
| Sekundarne ključne besede: | numbers;number (linguistics);learning;cognition and language;Slovenian language;Arabic language (Saudi Arabia);comparative studies; |
| URN: | URN:SI:UNG |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 18448-18453 |
| Letnik: | ǂVol. ǂ110 |
| Zvezek: | ǂno. ǂ46 |
| Čas izdaje: | Nov. 2013 |
| DOI: | 10.1073/pnas.1313652110 |
| ID: | 8325646 |