Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2014 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 37.014:159.924(494) |
COBISS: |
10200649
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 634 |
Št. prenosov: | 157 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | nadarjenost;nadarjeni;izobraževalna politika;zakonodaja;inkluzija;Švica;remedial instruction sciences;education;gifted;specialna pedagogika;vzgoja in izobraževanje; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 89-110 |
Letnik: | ǂVol. ǂ4 |
Zvezek: | ǂno. ǂ3 |
Čas izdaje: | 2014 |
ID: | 8678374 |