Scotlandʹs inclusive approach to gifted education

Povzetek

Ability as an additional support need

Ključne besede

kurikulum;zakonodaja;inkluzija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.014:159.924(411)
COBISS: 10200137 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 582
Št. prenosov: 183
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: nadarjenost;nadarjeni;izobraževalna politika;kurikulum;zakonodaja;inkluzija;Škotska;remedial instruction sciences;ability;gifted;specialna pedagogika;zmožnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 73-87
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2014
ID: 8678376
Priporočena dela:
, Scotlandʹs inclusive approach to gifted education
, widely acknowledged, but obstacles still exist in implementation
, ni podatka o podnaslovu