| Jezik: | Angleški jezik | 
|---|---|
| Leto izida: | 2014 | 
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek | 
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
| UDK: | 37.014:159.924(411) | 
| COBISS: | 10200137   | 
| ISSN: | 1855-9719 | 
| Matična publikacija: | CEPS journal | 
| Št. ogledov: | 582 | 
| Št. prenosov: | 183 | 
| Ocena: | 0 (0 glasov) | 
| Metapodatki: |                       | 
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik | 
|---|---|
| Sekundarne ključne besede: | nadarjenost;nadarjeni;izobraževalna politika;kurikulum;zakonodaja;inkluzija;Škotska;remedial instruction sciences;ability;gifted;specialna pedagogika;zmožnost; | 
| URN: | URN:NBN:SI | 
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano | 
| Strani: | str. 73-87 | 
| Letnik: | ǂVol. ǂ4 | 
| Zvezek: | ǂno. ǂ3 | 
| Čas izdaje: | 2014 | 
| ID: | 8678376 |