Tanja Stanić (Avtor), Stanislav Avsec (Avtor)

Povzetek

Poizvedovalno učenje (ang. inquiry-based learning, PU) je izraz, ki v najširšem pomenu opisuje procese učenja s poizvedovanjem in raziskovanjem. Natančnejša definicija PU, opredeljena v [1], navaja, da je PU in poučevanje usmerjeno na učenca, kateri zastavlja vprašanja, raziskuje situacije, se spoznava z načini naravoslovno-tehniškega raziskovanja in razvija lastne načine za iskanje rešitev. V takšnem učnem okolju je učitelj mentor in moderator učenčevega učnega procesa [1]. Osrednji cilj PU je razvoj učenčevih raziskovalnih sposobnosti in priprava na vseživljenjsko učenje [2]. Učinkovitost procesa se izkaže v sposobnosti učencev za prenos informacij v uporabno znanje pri iskanju najprimernejših rešitev danega problema ali vprašanja. Učenci se v procesu naučijo postavljati ključna vprašanja, zbrati ustrezne argumente, analizirati in interpretirati dobljene rezultate, jih sistematično predstaviti, oblikovati zaključke in izvesti evalvacijo leteh [3].

Ključne besede

poizvedovalno učenje;učenci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 62:004.896
COBISS: 10229833 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-4572
Št. ogledov: 1525
Št. prenosov: 297
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Inqury based learning of robotics with application of technology problem-solving
Sekundarne ključne besede: robotics;engineering;robotika;tehnika;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 177-180
Zvezek: ǂZv. ǂB
ID: 8680358