diplomsko delo
Maja Žnidar (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vpliv zaznanega prestiža in edinstvenosti znamke na identifikacijo s tržno znamko

Ključne besede

prestiž blagovne znamke;Blagovne znamke;Identifikacija;Potrošniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Žnidar]
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 32942685 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 731
Št. prenosov: 177
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Identification;Consumers;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 55 str.
ID: 8701360