diplomska naloga
Matej Indof (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Janko Logar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Diplomska naloga obravnava netipično križišče več lokalnih cest, ki sestoji iz treh notranjih križišč. Opredeljene so težave obstoječe ureditve, ki se skozi nalogo poskušajo rešiti. Podana je ocena vpliva načrtovane razbremenilne ceste v bližini, ki utegne vplivati na prometne tokove tudi skozi to križišče. Iz podatkov štetja prometa v prometnih konicah je določeno merodajno križišče in merodajna prometna obremenitev. Poudarek je na oblikovanju celostne rešitve za prometno ureditev območja s konvencionalnimi oblikami križišč ali krožišč z namenom povečanja varnosti in preglednosti tudi s pomočjo ustreznejše signalizacije. Opisan je razvoj treh možnih rešitev, ki so izrisane v obliki idejnih zasnov. Za zadnjo, izbrano varianto je določena vsa potrebna talna in vertikalna signalizacija. Za kritična mesta so izračunani potrebni elementi cestne osi (razširitve vozišča, prečni nakloni) in izvedena kontrola preglednosti v križišču. Na koncu je za prikaz učinka rekonstrukcije izvedena analiza prepustnosti najbolj obremenjenega križišča pri izbrani varianti.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska dela;štirikrako križišče;štetje prometa;prometna obremenitev;zasičenost;rekonstrukcija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [M. Indof]
UDK: 625.739(043.2)
COBISS: 6404193 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1902
Št. prenosov: 664
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reconstruction of the intersectons of LC012020, LC012050, LK013581 and JP513550
Sekundarni povzetek: The graduation thesis discusses uncommon intersection, which consists of three internal intersections. Issues of the existing arrangement are defined and tried to be solved through the thesis. Evaluation of a planned nearby bypass road, which could have an effect on traffic flow through this particular intersection, is given. The representative intesection and its traffic load are defined by traffic counting data in the peak hours. The emphasis is on designing of a corporate solution for traffic layout of the area using conventional forms of intersectons or roundabouts in order to encrease safety and clarity by more appropriate signalisation. The development of three possible solutions, which are drawn as conceptual designs, is described. The necessary horisontal and vertical traffic signalisation is defined for the chosen version. Proper elements (extensions, inclinations) of the road axis are calculated on critical places and visibility control in one of the intersectons is made. At the end an analysis of capacity of the representative intersection in the chosen version is performed in order to show the effect of the reconstruction.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;intersection;roundabout;local road;traffic counting;conceptual design;traffic layout;traffic signalisation;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: X, 22 str., [11] pril.
ID: 8707759