magistrsko delo
Urška Šuster (Avtor), Irena Gorenak (Mentor), Sonja Mlaker Kač (Komentor)

Povzetek

V poslovnem okolju se podjetja mnogokrat znajdejo v etičnih dilemah, saj so izpostavljena nenehnim spremembam na trgu, želji po čim večjem dobičku in različnim interesom. Zato je pomembno, da se zavedamo, kako neetično ravnanje vpliva na podjetje in tudi na širše okolje. Dobavitelji predstavijo pomembne poslovne partnerje, saj le-ti v veliki meri vplivajo na uspešnost podjetja. Dolgoročno sodelovanje podjetja z dobavitelji je mogoče le, če odnos temelji na etičnih načelih. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pojma etike in poslovne etike ter opredelili odnos med dobavitelji in kupcem. V praktičnem delu magistrskega dela smo na primeru podjetja s pomočjo intervjuja zaposlenih raziskali področje etičnega odnosa do dobaviteljev in prikazali prakso podjetja na področju etike v odnosu do dobaviteljev. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do zaključka, da preučevano podjetje ravna z dobavitelji po etičnih načelih.

Ključne besede

etika;poslovna etika;poslovni odnosi;poslovni partnerji;odnosi z dobavitelji;upravljanje odnosov;organizacijska kultura;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [U. Šuster]
UDK: 005.7
COBISS: 512632125 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1541
Št. prenosov: 178
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The ethics of a company in its relationship with suppliers
Sekundarni povzetek: Because of constant changes in the business market, the desire to maximize profits and different interests of stakeholders, companies are often faced with ethical dilemmas. It is therefore important to be aware of the impact of unethical behavior on the company and the environment. Suppliers are important business partners, as they have a great influence on the performance of the company. Long-term cooperation of company with supplier is only possible if the relationship is based on ethical principles. In the theoretical part of the master thesis we define the concept of ethics, business ethics and the relationship between suppliers and customers. In the practical part of the master thesis we used the method of the interview to gather the information about ethical behavior of studied company in the relationship towards its suppliers. We demonstrated the practice of company in the field of ethics in relation to suppliers. Based on the results, we conclude that the studied company treats it suppliers according to ethical principles.
Sekundarne ključne besede: ethics;business ethics;business relations;business relationship;business partners;relations with suppliers;relationship management;organizational culture;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: VII, 58 f., 13 f. pril.
ID: 8715527
Priporočena dela:
, diplomski seminar
, temelj ali nadgradnja?
, magistrsko delo