diplomsko delo univerzitetnega študija
Simon Šemrl (Avtor), Eva Jereb (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo se odločili raziskati, kako potekajo redni letni razgovori in zadovoljstvo zaposlenih s slednjimi. Vse več je pomislekov glede aplikativnosti le-teh v prakso v naši organizaciji. V empiričnem smo podali teoretične osnove, opredelitve in aktivnosti ter naloge učinkovitega sistema rednih letni razgovorov. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo v katero so bili vključeni izvajalci letni razgovorov, kakor tudi njihovi zaposleni. S strani izvajalcev zdravstvene nege dobivamo informacije, da do dogovorov sklenjenih na razgovorih v večini ne pride, kar pa vodilni zanikajo. Izvajalci smo mnenja, da je redni letni razgovor osnovno sredstvo za ocenjevanje uspešnosti našega dela, načrtovanje nadaljnjega razvoja, izobraževanja in poklicne kariere vsakega posameznika, pri čemer je kot merilo uporabljena primerjava dogovorjenih ciljev in dejanskih rezultatov. Na letnih razgovorih mora vsak sodelavec od svojega neposredno nadrejenega izvedel, kaj se od njega pričakuje in kako lahko v prihodnosti še izboljša svoj rezultat. Mnogim je tovrstni pogovor edina priložnost, ki jo zaposleni ima, da lahko uskladi svoje želje z zahtevami in pričakovanji neposredno nadrejenega oziroma organizacije kot celote. Na osnovi analize rezultatov in teoretičnih spoznanj smo v zadnjem delu podali spoznanja in predloge izboljšav.

Ključne besede

redni letni razgovor;komuniciranje;motivacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [S. Šemrl]
UDK: 005.57
COBISS: 6445075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3310
Št. prenosov: 635
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: REGULAR ANNUAL INTERVIEW AT THE DEPARTMENT OF TRAVMATOLOGY IN THE UNIVERSITY MEDICAL CENTRE LJUBLJANA
Sekundarni povzetek: In the diploma paper we decided to research the course of regular annual discourses and the satisfaction of the employees with them. There are more and more scruples about their aplicativity into practice in our organization. In the empirical part we presented some theoretical bases, definitions, activities and tasks of the effective system of the regular annual discourses. In the research part we carried out a questionnaire where the executants of annual discourses as well as their employees were included. The executants of medical care are giving us the information about not carrying out the agreements decided during the discourses, but the leaders deny that. We, the executants, think that a regular annual discourse is the basic means for estimating the efficiency of our work, planning the further development, education and the career of every individual person. For the measurement the comparison of the agreed objectives and actual results is used. At annual discourses every colleague has to hear from his/her superior about their expectations and how to improve his/her results. This sort of discorse is for many of the employees the one and only opportunity to reconcile his/her wishes with the demands and expectations of superiors or the organization as whole. In the last part of the diploma paper we presented cognitions and suggestions of improvements on the basis of the analysis of the results and theoretical cognitions.
Sekundarne ključne besede: regular annual discourse;communication;motivation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 47 f., [6] f. pril.
ID: 8715638
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov