diplomsko delo univerzitetnega študija
Matija Horvat (Avtor), Milan Pagon (Mentor)

Povzetek

Hewlett-Packard, kot učeča se organizacija, je vsekakor ena od vodilnih svetovnih podjetij v uvajanju novih tehnologij upravljanja in organizacije poslovanja. Glede na to, da učeča se organizacija temelji intelektualem potencialu zaposlenih, me je zanimalo kakšen je interes zaposlenih za tako vrsto organizacije in morebitne spremembe. Posebno me je zanimala povezanost krepitve moči v odnosu na spol, starost in izobrazbo. Prav tako me je zanimala povezava socioloških komponent in njihov vpliv na nivo krepitve moči. V prvem deli sem analiziral obstoječa spoznanja na tem področju in na tej osnovi oblikoval anketna vprašanja, da bi pridobil vpogled v trenutno stanje. Na osnovi teh podatkov sem ugotovil, da med zaposlenimi obstoji zanimanje za spremembe in vključevanje v koncept učeče se organizacije. Rezultati ankete kažejo na potrebo organiziranja sistema za izkoriščanje intelektualnega potenciala zaposlenih.

Ključne besede

krepitev moči;delitev moči;delegiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Horvat]
UDK: 005.1
COBISS: 6449683 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2500
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EMPOWERMENT IN HEWLETT-PACKARD D.O.O.
Sekundarni povzetek: Hewlett-Packard as a learning organization is certainly one of the world's leading companies in introducing new technologies, management and business organizations. Because the learning organization is based on intellectual potential of employees, I wondered if there is any interest of employees for this type of organization and eventual changes. Especially I was interested in relationship between empowerment and demographic data (gender, age and education). I was also interested in relationship between empowerment and sociological components and their influence on the level of empowerment. In the first part I analyzed the existing theories in this field. On this basis I developed the survey questions in order to obtain insight into the current situation. Based on these data, I found that there is an interest for change and integration in the concept of learning organization among the workforce. The results show the need of organizing a system for the exploitation of the intellectual potential of employees.
Sekundarne ključne besede: Empowerment;Delegation;Power-sharing;Empowerment in the workplace;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 58 f.
ID: 8715715
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole