ǂa ǂpractical handbook
Susan Briggs (Avtor)

Povzetek

Successful tourism marketing : a practical handbook

Ključne besede

trženje;marketing;tržne raziskave;marketing mix;marketinški splet;tržno planiranje;turizem;trendi;promocija;orodja;dobrine;tujski promet;turistične agencije;turistično posredovanje;prosti čas;SWOT analiza;priročniki;primeri;case study;Turizem;Priročniki;Marketinški procesi;Storitvene dejavnosti;Marketinška strategija;Turistična dejavnost;Tržne raziskave;Destinacija;Tržna miselnost;Potovanja;Turistični trg;Identiteta;Tisočletje;21.st.;Predstavitve;Prosti pristop;Marketing;Študije primerov;Trženjski splet;Turistična ponudba;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: ǂK. ǂPage
UDK: 339.138:338.48(035)
COBISS: 5683996 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-7494-3469-4
Št. ogledov: 680
Št. prenosov: 56
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tourism;Great Britain;Marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: VII, 229 str.
ID: 8719758
Priporočena dela:
, ǂa ǂpractical handbook
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu