Andrej Šorgo (Avtor), Andreja Špernjak (Avtor)

Povzetek

Opredelitev digitalnokompetentnega učitelja in predpogoji izobraževanja učiteljev za razvoj digitalne kompetence

Ključne besede

digitalna pismenost;digitalna kompetenca;IKT;naravoslovje;učitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
UDK: 37.091.64:004
COBISS: 17584392 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Zbornik vseh prispevkov
Št. ogledov: 2332
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Framing of digital competence of a teacher and prerequisites of teacher education for development of digital competence
Sekundarne ključne besede: digital literacy;competence;ICT;science;teachers;
URN: URN:SI:UM:
Strani: Str. 155-159
ID: 8723846