Povzetek
 
Kurikulum za vrtce posveča posebno pozornost učenju predšolskih otrok, ki naj bi bilo optimalno in kvalitetno, hkrati pa spodbuja k inovativnim pristopom pri doseganju le-tega. Avtorici v prispevku predstavita knjižnico, ki deluje v okviru vrtca z namenom ponuditi predšolskemu otroku inovativno okolje za njegov razvoj in učenje. Prostor v knjižnici je organiziran tako, da omogoča individualno delo (knjižni, računalniški in avdio-video kotiček ter kotiček za ustvarjanje) in delo v skupinah (osrednji prostor) s pomočjo različnih medijev.
    Ključne besede
 
vzgoja in izobraževanje;predšolska vzgoja;vrtci;književna vzgoja;knjižnice;mediji;kakovost;ne zaključna dela;
    Podatki
 
        
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: |  
            Angleški jezik | 
        
        
        
            | Sekundarni naslov: |  
            Kindergarten library - innovative approach to learning | 
        
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: |  
            The nursery school curriculum pays particular attention to the learning of pre-school children, which should be optimal and of high quality. At the same time, it should also encourage innovative approaches. The paper presents a library operating in a nursery school offering an innovative environment for development and learning for pre-school children. Library space is organized so as to allow individual work (book corner, computer corner, audio-video corner, creation corner) and teamwork (central area) with the help of various media. | 
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: |  
            education;preschool education;kindergartens;library;media;quality;Vzgoja in izobraževanje;Predšolska vzgoja;Otroški vrtci;Knjižnice in vzgoja in izobraževanje;Mediji;Učinkovit pouk; | 
        
        
            | URN: |  
            URN:SI:UM: | 
        
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): |  
            Članek v reviji | 
        
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: |  
            Str. 782-787 | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: |  
            8723962 |