Povzetek

Kurikulum za vrtce posveča posebno pozornost učenju predšolskih otrok, ki naj bi bilo optimalno in kvalitetno, hkrati pa spodbuja k inovativnim pristopom pri doseganju le-tega. Avtorici v prispevku predstavita knjižnico, ki deluje v okviru vrtca z namenom ponuditi predšolskemu otroku inovativno okolje za njegov razvoj in učenje. Prostor v knjižnici je organiziran tako, da omogoča individualno delo (knjižni, računalniški in avdio-video kotiček ter kotiček za ustvarjanje) in delo v skupinah (osrednji prostor) s pomočjo različnih medijev.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;predšolska vzgoja;vrtci;književna vzgoja;knjižnice;mediji;kakovost;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2:02
COBISS: 17052424 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2009, Kranjska Gora, 15.-18. april 2009
Št. ogledov: 3098
Št. prenosov: 263
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Kindergarten library - innovative approach to learning
Sekundarni povzetek: The nursery school curriculum pays particular attention to the learning of pre-school children, which should be optimal and of high quality. At the same time, it should also encourage innovative approaches. The paper presents a library operating in a nursery school offering an innovative environment for development and learning for pre-school children. Library space is organized so as to allow individual work (book corner, computer corner, audio-video corner, creation corner) and teamwork (central area) with the help of various media.
Sekundarne ključne besede: education;preschool education;kindergartens;library;media;quality;Vzgoja in izobraževanje;Predšolska vzgoja;Otroški vrtci;Knjižnice in vzgoja in izobraževanje;Mediji;Učinkovit pouk;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 782-787
ID: 8723962