diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa

Povzetek

Prav gotovo ni nepridobitne organizacije, ki se prej ali slej ne začne spraševati o kakovosti svojega delovanja. Nepridobitne organizacije delujejo na zelo različnih področjih (socialno delo, vzgoja mladih, kulturno delo, šport . . .) in se tako srečujejo z različnimi izkušnjami. V diplomskem delu raziskujemo vlogo marketinga v neprofitnih organizacijah, saj za razliko od profitnih organizacij v njih ustvarjanje dobička ni prvoten namen. Njihovo poslanstvo je delovanje v splošno družbeno korist in zagotavljanje svojih produktov vsem pod enakimi pogoji. Diplomsko delo obsega marketing neprofitnih organizacij na področju občine Ljutomer. Teoretični del obravnava marketing in nekatera teoretična izhodišča marketinga. Naslednje poglavje se nanaša na neprofitne organizacije; kaj sploh neprofitne organizacije so, njihove značilnosti, delitev in razliko med neprofitnimi in profitnimi organizacijami. Nato je predstavljen marketing neprofitnih organizacij in strateško marketinško načrtovanje. V praktičnem delu pa smo predstavili strateški marketinški načrt občine Ljutomer.

Ključne besede

marketing;neprofitne organizacije;občina Ljutomer;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [L. Ivanuša]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 512528701 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1415
Št. prenosov: 153
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: Marketing von Non-Profit Organisationen im Falle der Gemeinde Ljutomer
Sekundarni povzetek: Bestimmt gibt es keine Non-Profit Organisation, die sich nicht früher oder später die Frage stellt, wie die Qualität ihrer Tätigkeit ist. Non-Profit Organisationen arbeiten in verschiedenen Bereichen (Sozialarbeit, Jugenderziehung, Kulturarbeit, Sport,…) und so sammeln sie verschiedene Erfahrungen. In der Diplomarbeit erforschen wir die Rolle des Marketings in Non-Profit Organisationen, denn im Gegensatz zu Profit-Organisationen, ist der Profit nicht ihr ursprünglicher Zweck. Ihre Aufgabe ist es zu Gunsten des allgemeinen gesellschaftlichen Nutzens zu arbeiten, wie auch die Bereitstellung ihrer Produkte jedem unter gleichen Bedingungen. Die Diplomarbeit umfasst das Marketing von Non-Profit Organisationen auf dem Gebiet der Gemeinde Ljutomer. Der theoretische Teil befasst sich mit dem Marketing und einigen theoretischen Ausgangspunkten des Marketings. Das nächste Kapitel bezieht sich auf gemeinnützige Organisation; was sind gemeinnützige Organisationen, ihre Merkmale, Aufteilung und der Unterschied zwischen Non-Profit- und Profit-Organisationen. Anschließend ist der Marketing von Non-Profit Organisationen vorgestellt, sowie die Planung der Marketingstrategie. Im praktischen Teil der Arbeit ist der strategische Marketingplan für die Gemeinde Ljutomer vorgestellt.
Sekundarne ključne besede: Marketing;Non-Profit Organisationen;Gemeinde Ljutomer;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko Celje
Strani: VIII, 74 f., 3, [1] f. pril.
ID: 8726235
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole