diplomsko delo
Kaja Putrih (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Izkoriščenost vrednot Kozjanskega parka pri izvajanju pouka na razredni stopnji je sestavljeno iz treh delov. Prvi del je razdeljen na dve poglavji, in sicer na geografsko zgodovinski sklop, v katerem opisujemo osnovne značilnosti območja, v katerem leži Kozjanski park, kulturno dediščino in osnovne značilnosti Kozjanskega parka. Drugo poglavje zajema naravoslovni sklop, v katerem opisujemo rastlinstvo in živalstvo, travnike, gozdove, sadovnjake in vode. V pedagoško-didaktičnem sklopu smo naredili pregled ciljev in dejavnosti iz učnih načrtov pri predmetih spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika ter družba. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena ob koncu lanskega šolskega leta v šolah, ki so v Kozjanskem parku in v okolici le-tega. V raziskavi nas je zanimalo, ali so učitelji zadovoljni s ponudbo Kozjanskega parka, ali zadosti izkoriščajo ponudbo Kozjanskega parka, ali se vključujejo v dejavnosti, ki so organizirane v okviru Kozjanskega parka in na koncu, ali bi se učitelji želeli pobliže seznaniti s ponudbo Kozjanskega parka. Ugotovili smo, da kljub temu da so učitelji v večini izbrali odgovor, da dovolj dobro poznajo ponudbo Kozjanskega parka, je ne izkoriščajo zaradi različnih razlogov. Večina učiteljev razrednega pouka se želi dodatno seznaniti z dejavnostmi, ki se odvijajo v Kozjanskem parku. Na podlagi manjše raziskave smo v praktičnem delu predstavili dejavnosti, ki jih lahko izvajamo v sklopu Kozjanskega parka in so primerne za učence na razredni stopnji.

Ključne besede

diplomska dela;Kozjanski park;spoznavanje okolja;naravoslovje in tehnika;družba;razredna stopnja;učilnica v naravi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Putrih]
UDK: 373.3(043.2)
COBISS: 20072200 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 988
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Utilisation of the Kozjanski park's natural resources at learning outside the classroom for primary level pupils
Sekundarni povzetek: The diploma work titled Utilisation of the Kozjanski park's natural resources at learning outside the classroom for primary level pupils consists of three parts. The first part is divided into two chapters. In chapter 1 geographical and historical features of the Kozjanski Park region, its cultural heritage and other main features are described. Chapter 2 deals with the natural features of the region where flora and fauna, pastures, forests, orchards and waters are described. In the pedagogic and didactic part teaching activities and aims are inspected at subjects such as Learning about Environment, Natural and Tehnical Sciences, and Society. The empirical part introduces a research which was carried out in schools in the Kozjanski Park region and its surroundings at the end of the last school year. In the survey we wanted to find out if the teachers are satisfied with the facilities offered by the Kozjanski Park, whether they take enough advantage of their facilities, if they actually attend and take part in the activities organized there, and finally if they would like to be further acquainted with the offer of the Kozjanski Park. We found out that although most of the teachers are quite well acquainted and familiar with the offer of the Kozjanski Park, they actually do not take part in the activities for different reasons. Most of the primary level teachers would like to be further informed about the activities which are organized by the Kozjanski Park. Some activities for Primary Level pupils which could be carried out in the Kozjanski Park in the future were introduced on the basis of a minor research in the practical part of the diploma.
Sekundarne ključne besede: The Kozjanski park;Learning about Environment;Natural and Technical Sciences;Society;primary level;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 90 f., [4] f. pril
ID: 8726728