diplomsko delo

Povzetek

V časih, kjer nas vsakodnevno opozarjajo na inovacije in nam trg ponuja kopico novih izdelkov, je težko narediti nekaj novega, nekaj unikatnega. Za vsak nov izdelek je zelo pomembna dobro pripravljena raziskava trga, saj so odjemalci tisti, ki bodo z nakupom in uporabo povedali, ali bo izdelek ekonomsko gledano uspešen ali ne. V diplomskem delu smo se osredotočili na raziskavo trga za izdelek »večfunkcijski stol«, ki smo ga koncipirali člani skupine v sklopu šolskega projekta »trojček«. Uporabljene metode dela: - metoda analize; - metoda dokazovanja; - metoda deskripcije; - metoda kompilacije; - metoda anketiranja; - komparativna metoda. Po rezultatih, ki smo jih pridobili z analizo anketnega vprašalnika in konkurence, lahko hipoteze, ki smo jih podali v uvodu potrdimo, kar je vidno tudi v sklepnem delu diplomske naloge. Na podlagi postavitve prilagodljive proizvodne linije lahko sklepamo, da ima izdelek v prihodnosti še velik potencial; majhni proizvodni stroški v primeru izdelave več variant izdelka oz. modifikacij.

Ključne besede

raziskava trga;razvoj novih izdelkov;večfunkcijski stol;konkurenti;potencialni odjemalci;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [Ž. Hergamas]
UDK: 005.346:339.13(043.2)
COBISS: 17591318 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1647
Št. prenosov: 264
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Market research for development of a new product - "multifunction chair"
Sekundarni povzetek: It is difficult to make something new and unique in times where the market offers us a bunch of new products and reminds us of innovations. For every new product it is crucial to have well prepared market research because customers are those who, by buying and using the product, tell us if the product is going to be an economical success or not. In this diploma work we focused on market research for the »multifunction chair«, which was designed by group members as a part of school project called »triplet«. Used methods: - Method of analysis, - Method of proof, - Descriptive method, - Compilation method, - Survey method, - Comparative method. Considering results we gained by analysing the survey questionnaire and competition we can confirm the hypothesis given in the introduction, which is visible in the concluding part of the diploma work. On the basis of placement of production line we can conclude that the product has a great potential in the future; low production costs in case of making more variants of the product or modifications.
Sekundarne ključne besede: market research;development of new products;multifunction chair;competition;potential buyers;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: VIII, 67 f.
ID: 8727584
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov