diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Povzetek
Diplomska naloga opisuje raziskavo trga za uvedbo novega izdelka na tržišče. V teoretičnem delu smo predstavili pomembna poglavja, kot so trženje, raziskava trga, tržno komuniciranje, uvajanje novega izdelka na trg ter življenjski ciklus novega izdelka.
V praktičnem delu smo na kratko predstavili podjetje in njegov novi izdelek ter izvedli tržno raziskavo, v kateri je sodelovalo 80 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo pridobili podatke, ki so nam omogočili analizo.
Analiza nam je pomagala začrtati smernice in predloge, ki smo jih zapisali v zaključku. To so predvsem smernice glede tržnih kanalov, predlaganih sprememb na izdelku ter določanja cen.
Ključne besede
trženje;tržna raziskava;poročni konfeti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[R. Nemec] |
UDK: |
339.138 |
COBISS: |
7252243
|
Št. ogledov: |
2100 |
Št. prenosov: |
235 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
MARKET RESEARCH FOR INTRODUCTION OF NEW PRODUCT AT TENVIP COMPANY |
Sekundarni povzetek: |
The thesis describes a market study for the introduction of a new product on the market. In the theoretical part we present the important chapters such as marketing, market research, marketing communications, the introduction of a new product on the market and life cycle of it. In the practical part, we briefly introduce the company and their new product, and conducted a market survey which included 80 respondents. The questionnaire data were obtained, which allowed us to analyze. The analysis has helped us to outline guidelines and suggestions, which we wrote in the conclusion. These include guidance on the marketing channel, the proposed changes on the product and pricing. |
Sekundarne ključne besede: |
Marketing;market research;wedding confetti;marketing communication;new product.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
49 f. |
ID: |
8727219 |