diplomsko delo
Urška Sovič (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vpliv vadbe folklornih plesov na razvoj koordinacije in ravnotežja v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Cilj diplomskega dela je z motoričnimi testi ugotoviti, ali vadba folklornih plesov vpliva na razvoj koordinacije in ravnotežja v predšolskem obdobju. Podatke smo zbrali s kvantitativno tehniko, in sicer z motoričnimi testi, ki domnevno razlagajo sposobnost ravnotežja in koordinacije. V teoretičnem delu so predstavljeni motorični razvoj, motorične sposobnosti, koordinacija, ravnotežje in folklorni plesi. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati testiranj 120 otrok starosti od 4 do 6 let iz vrtcev po Prlekiji. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da vadba folklornih plesov pozitivno vpliva na razvoj koordinacije in ravnotežja v predšolskem obdobju. Za otroke, ki so vključeni v vadbo folklornih plesov, smo ugotovili, da v rezultatih motoričnih testov ni pomembnih razlik med spoloma pri vplivu vadbe folklornih plesov na razvoj koordinacije in ravnotežja in da je učinek vadbe folklornih plesov na razvoj koordinacije in ravnotežja v predšolskem obdobju neodvisen od starosti otroka.

Ključne besede

diplomska dela;predšolska vzgoja;motorične sposobnosti;motorični razvoj;koordinacija;ravnotežje;folklorni plesi;motorični testi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [U. Sovič]
UDK: 373.2:796.012.1(043.2)
COBISS: 20134408 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1248
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE INFLUENCE OF PRACTICING FOLKLORE DANCES IN THE PRESCHOOL PERIOD ON THE DEVELOPMENT OF COORDINATION AND BALANCE
Sekundarni povzetek: The thesis with the title The influence of practicing folklore dances in the preschool period on the development of coordination and balance consists of a theoretical part and an empirical part. The goal of the thesis was to find out, on the basis of motor skill test, whether the practice of folklore dances influences the development of coordination and balance in the preschool period. The data was gathered with the help of a quantitative technique, with motor skill tests, which allegedly explain the skill of balance and coordination. The theoretical part presents the motor skill development, motor skills, coordination, balance and folklore dances. The empirical part presents the results of 120 tested children in the age of 4-6 years from kindergartens in the region of Prlekija. On the basis of the results we found, that the practice of folklore dances has a positive effect on the development of coordination and balance in the preschool period. We also found, that amongst children who take part in practising folklore dances there are no big differences in the results of motor skills between genders in the influence of practicing folklore dances on the development of coordination and balance and that the effect of practicing folklore dances on the development of coordination and balance in the preschool period is independent from the age of the child.
Sekundarne ključne besede: motor skills;development of motor skills;coordination;balance;folklore dances;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 44 f., [3] f. pril.
ID: 8727607